«La Garrotxa, més a prop del que t'imagines»

Atractiva campanya de promoció turística, adreçada al públic de l’àrea metropolitana

NacióLaGarrotxa.cat
16 de juliol del 2013
Els dos autobusos rotulats, en la presentació de la campanya
Els dos autobusos rotulats, en la presentació de la campanya | Ajuntament d\'Olot
Els dos autobusos rotulats, en la presentació de la campanya Foto: Ajuntament d'Olot

“La Garrotxa, més a prop del que t’imagines” és un dels lemes d’una campanya turística que s’ha impulsat des de l’Ajuntament d’Olot, en la que també s’hi han implicat molts agents del territori com Turisme Garrotxa, l’ACO, l’Associació d’Hostalatge i el Patronat de Turisme Costa Brava – Girona. La iniciativa va adreçada sobretot al públic de l’àrea metropolitana i ha consistit en rotular dos autobusos de la companyia TEISA que diàriament fan el trajecte Olot-Barcelona.

Aquesta atractiva campanya de promoció, presentada aquest dissabte al matí a Olot, té un doble objectiu: d’una banda, utilitzar imatges del territori per atraure visitants a la comarca, i d’una altra, informar de la proximitat que hi ha entre Barcelona i Olot (aproximadament una hora), defugint de la idea que Olot i la Garrotxa estan aïllades de la resta de país. Dos rellotges (les O d’Olot) amb una hora de diferència, i accions de la vida quotidiana que duren aproximadament aquest temps (una becaina o una classe d’spinning) representen acompanyades de magnífiques fotografies del captivador paisatge que ens envolta aquesta sensació de proximitat (i de benestar, de qualitat gastronòmica, cultural i paisatgística) que es vol transmetre a la capital catalana.

Més informació de la campanya

Arxivat a