L'Estiu Riu atrau un 10% més de participants que l'any passat

Uns 1.200 infants i joves s'han apuntat a alguna de les 29 activitats municipals

Publicat el 11 de juliol de 2014 a les 09:07
Joves banyant-se a la piscina municipal d'Olot. Foto: Andreu Oliveras

Uns 1.200 infants i joves s'han inscrit a alguna de les 29 activitats de l'Estiu Riu organitzades des de l'ajuntament d'Olot. Es tracta d'un 10% més que l'any passat per aquest període. Els números finals es sabran al setembre quan s'hagi acabat el programa, ja que tot i que les incripcions estan tancades, els que s'hi han apuntat poden allargar la seva estada i, per tant, fer créixer els nivells de participació.

Els casals d'estiu per a petits que es duen a terme a les escoles del Pla de Dalt i Malagrida són els que tenen més inscrits, juntament amb els campus de bàsquet i els cursos de natació a la piscina. En total, per desenvolupar les activitats, l'ajuntament ha contractat a 84 joves perquè facin de monitors. Si a aquests s'hi sumen els monitors en pràctiques i els que s'han subcontractat s'arriba a més de 100 nois que organitzen les activitats de lleure públiques de l'Estiu Riu.

Aquest any, per primera vegada es passarà una enquesta a les famílies de tots els participants perquè valorin tant les activitats en sí com tot el període d'inscripció. "Volem que la gent valori tot el procés", explica el tècnic de joventut Lluís Amat, "ens interessa molt per millorar en tot allò que puguem".