L'Ajuntament d'Olot invertirà 65.000 euros en habilitar un camí al costat del riu Fluvià, entre el Molí d'en Climent i la bàscula de les Tries. El recorregut tindrà uns dos metres d'amplada, al terra del qual hi haurà sauló compactat. És el primer pas d'un projecte de més llarga volada que vol fer possible caminar i anar amb bicicleta al costat del riu, de punta a punta d'Olot.
Les obres està previst que comencin als propers dies i estiguin acabades abans de finals d'any, segons explica el regidor de Via Pública, Josep Gelis. El consistori també canviarà el mobiliari de fusta que hi ha al Parc dels Nius, una zona de pícnic que es troba en aquest espai on ara s'intervindrà.
Que la ciutat visqués de cares al riu Fluvià era una de les promeses dels diversos partits polítics durant la campanya electoral i, de fet, els pressupostos d'aquest 2015 ja preveien una partida per dignificar l'entorn del Fluvià. A principis d'any, Josep Maria Corominas es va comprometre a engegar l'adaptació d'un bicicarril que circuli en paral·lel al riu. Corominas no va posar terminis a les obres però sí que va prometre que durant aquest mandat es començaran a fer algunes accions en aquesta línia
Olot invertirà 65.000 euros en habilitar un camí al voltant del Fluvià
Es crearà un camí entre el Molí d'en Climent i i la bàscula de les Tries, d'uns dos metres d'amplada
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’octubre de 2016 a les 05:05
Et pot interessar
-
Societat Una oficina itinerant dels Mossos recorrerà cinc pobles de la Garrotxa
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de divendres
-
Societat Prop de 120 persones participen en la reunió amb l’alcalde d'Olot als barris a Les Tries i Sant Miquel
-
Societat Olot preveu que les obres de la variant comencin el 2026
-
Societat Una forta pedregada trenca vidres, coberts i teulades a Santa Pau
-
Societat Aquests són els noms més comuns a la Garrotxa