Torramadé, a la inauguració de la fira Mercat de Mercats de Barcelona

La demarcació de Girona hi participa amb productes agroalimentaris i turístics

Publicat el 21 d’octubre de 2011 a les 14:04
Des d'aquest divendres 21 d’octubre i fins el 23 d’octubre se celebra la segona edició de la fira agroalimentària Mercat de Mercats, acció promocional concebuda per l’Institut Municipal de Mercats de l’Ajuntament de Barcelona amb la voluntat d’apropar als ciutadans i visitants de Barcelona els 39 mercats d’alimentació de la ciutat, els productors de qualitat i proximitat, el món de la restauració i el món dels sumillers.
L’actual edició de Mercat de Mercats compta amb novetats i millores entre les quals hi ha la participació activa del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, que hi participa per primera vegada i és l’única destinació turística present, en 4 espais diferenciats i dinàmics que persegueixen donar a conèixer els productes enogastronòmics, turístics i culturals de la demarcació.
 
La participació del Patronat de Turisme a la  fira té per objectiu que el visitant conegui la destinació gironina a través dels seus productes fins i tot abans de trepitjar-la i que la mostra es converteixi en el punt de partida per a conèixer i gaudir de la Costa Brava i el Pirineu de Girona a través de la pràctica de l’enoturisme.
 
L’acte inaugural de la fira ha comptat amb la presència del Conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, Josep Maria Pelegrí, la Tinenta d’alcalde d’Economia Empresa i Ocupació, Sònia Recasens, i el regidor de Comerç, Consum i Mercats, Raimond Blasi. La comitiva d’autoritats s’ha desplaçat fins l’espai Costa Brava i Pirineu de Girona on el president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Jaume Torramadé, junt amb el director del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Ramon Ramos i representants i empresaris turístics gironins, els ha saludat i acompanyat durant la visita.
 
En aquestes accions, el Patronat de Turisme utilitza la gastronomia gironina i els productes agroalimentaris autòctons i de qualitat com a motor dinamitzador turístic per a captar visitants a la destinació en els mercats emissors de turisme de proximitat.