Telefònica aconsegueix el control i via lliure per explotar els drets televisius del futbol espanyol en les properes tres temporades. A canvi d'una operació de 2.940 milions d'euros, la companyia serà l'encarregada de decidir quin contingut es produirà, com es farà i quan es desenvoluparà. A partir d'ara, doncs, La Lliga portarà el segell Movistar.
La plataforma televisiva emetrà el millor partit de cada jornada, l'anomenat Partidazo, en exclusiva, i vuit enfrontaments més de Primera Divisió. Telefònica obté quatre dels vuit lots de contractes que estaven en concurs. Segons la companyia, l'oferta s'ajusta als "paràmetres" que estaven disposats a pagar per un "preu apropiat".
Telefònica obté els drets televisius de la Lliga per a les tres properes temporades
Esports
La plataforma de televisió de Movistar, a canvi d'una operació de gairebé 3.000 milions d'euros, emetrà el millor partit de cada jornada i vuit enfrontaments més de Primera Divisió
ARA A PORTADA
-
-
Política La crisi d'ERC complica encara més repetir la suma independentista a Girona Lluís Girona Boffi
-
-
Successos Llibertat per al patró de l'embarcació que va provocar l'accident mortal a Empuriabrava Gerard Mira
-
Successos Mor el conductor d'una moto d'aigua en xocar amb una embarcació a Empuriabrava Natàlia Pinyol
Publicat el
26 de juny de 2018 a
les 06:24
Et pot interessar
-
Esports
L'últim classificat del Mundial es prepara a la Vall d'en Bas i jugarà un amistós a Montilivi
-
Esports
El Girona s'ensorra i cau a Segona Divisió
-
Esports
Girona instal·la projectors de llums LED al pavelló de Fontajau
-
Esports
El Girona FC impulsarà l’ús del català a les xarxes dels jugadors del primer equip
-
Esports
Girona no posarà una pantalla per veure la selecció espanyola durant el Mundial 2026
-
Esports
La Federació Espanyola de Bàsquet obliga a retirar l'estelada de la samarreta d'un club
