Fibracat obrirà la seva nova store a Girona, en un lloc tant emblemàtic com el carrer de Santa Clara, número 20. L’obertura es preveu per a finals del proper mes de juny i actualment l’operador global està buscant candidats per treballar-hi.
L’operador cerca quatre comercials de botiga i d'atenció al client, als quals demana estudis mínims de Batxillerat i experiència de dos anys. Fibracat, per la seva banda, ofereix estabilitat laboral, desenvolupament professional i formació contínua.
L’empresa realitzarà les entrevistes als candidats el proper 12 de juny, de 9 del matí a 9 del vespre a la sala Àgora de l’hotel Carlemany de Girona. Totes les persones interessades poden inscriure’s i deixar el seu currículum vitae al següent enllaç.
Fibracat es posarà en contacte amb els candidats per detallar l’horari de les entrevistes.
Fibracat busca quatre comercials de botiga per a la nova «store» de Girona
Les entrevistes amb els interessats es faran el 12 de juny
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de maig de 2019 a les 14:10
Et pot interessar
-
Economia Consulta els 118 municipis de Girona on el Govern vol portar un caixer automàtic
-
Economia Pau Vila: «L'infantilisme s'ha instal·lat en el 'mainstream' català»
-
Economia L'atur augmenta un 3,5% a Girona
-
Economia Girona és el territori menys emprenedor de Catalunya
-
Economia La inflació es modera i l'IPC cau dels dos dígits per primer cop en tres mesos
-
Economia El consorci estatal d'assegurances segueix sense incloure les pedregades