La cantada d'havaneres de Calella de Palafrugell celebra cinquanta anys i per celebrar-ho estrena una peça commemorativa. L'any 1966 naixia a la taverna de Can Batlle una tradició cultural i musical que aplega milers de persones. L'espectacle, que comença a dos quarts d'onze de la nit, compta amb tres grups que ja han participat en el certamen: Port Bo, Bergantí i Peix Fregit. També hi actua la cantant Sílvia Pérez Cruz.
A part de l'escenari principal del Port Bo, es pot seguir la cantada en directe amb pantalles gegants que l'organització ha instal·lat a les platges del Canadell, Port Pelegrí i Llafranc, i des de la plaça Nova de Palafrugell. A més, enguany, amb motiu de l'aniversari, també es pot veure en pantalles instal·lades en altres punts del territori com Puigcerdà, Tortosa, Lleida i Sant Feliu de Llobregat.
Com cada any, es pot seguir la cantada en directe a través de TV3 i Catalunya Ràdio. La retransmissió per TV3 serà amb Ivana Miño, acompanyada de l'històric presentador de la cantada Francesc Sánchez Carcassés. L'equip del programa Mans, amb Quim Rutllant i Ester Plana, presentaran la vetllada per Catalunya Ràdio amb les intervencions de Sergi Vives.
Les havaneres de Calella de Palafrugell celebren els seus 50 anys
Amb motiu de l'aniversari es fa una edició especial i s'instal·len pantalles en diversos punts del territori
ARA A PORTADA
-
-
Fer «comprensible» la factura de la llum: la campanya del Govern contra la pobresa energètica Redacció
-
Un institut de Torroella de Montgrí denuncia insults racistes a estudiants per part de membres d'Aliança Catalana Redacció
-
De Susqueda, al Foix i la Baells: per què els embassaments són l'escenari perfecte dels crims a Catalunya? Marc Orts i Cussó
Publicat el
02 de juliol de 2016 a
les 14:28
Actualitzat el
04 de juliol de 2016 a les
08:58
Et pot interessar
-
Societat
L'hospital de Blanes fa les primeres cirurgies de glaucoma mínimament invasives
-
Societat
El SEM afegeix 81 ambulàncies al nou model per a les comarques gironines
-
Societat
El Correllengua Agermanat a Girona: recorregut i activitats
-
Societat
Cinc membres de Revolta Pagesa, investigats per les protestes educatives
-
Societat
La Universitat de Girona estrena un equip pioner a l'Estat en la creació de biomaterials
-
Societat
La investigació del crim de Susqueda no es pot tancar amb l'embassament ple
