L'Escola de la Natura de Parets ha posat en marxa un programa de cursos extraescolars per a nens i nens d'entre 8 i 10 anys. Aquesta oferta educativa esdevé una opció diferent per que els infants aprofitin el temps alhora que s'acosten al món de la natura i els aspectes actuals del medi ambient.
El programa establert està pensat per tal que els alumnes, de forma amena i divertida, aprenguin a millorar el nostre entorn i a conèixer i respectar la natura i es durà a terme mitjançant classes pràctiques, jocs, tallers, audiovisuals i sortides conduïdes per professional que garanteixen l'aspecte educatiu i l'execució del programa previst.
El curs s'impartirà a les instal·lacions de l'Escola de la Natura, a Can Jornet i a diferents indrets de la Torre Malla i el riu Tenes. La presentació del programa i l'inici dels cursos tindrà lloc el dimecres, 18 d'octubre, a les 17.30 h a l'Escola de la Natura, prèvia inscripció i reserva de la matrícula corresponent.

ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’octubre de 2006 a les 18:43
Et pot interessar
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Granollers projecta una nova escola bressol i millores en equipaments municipals
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres
-
Societat El llançament de pintura a Pilar Rahola acaba amb un judici per «danys» i «antisemitisme»
-
Societat Berta Arcos és la jove que representarà Granollers en la Conferència Internacional de Joves per la Pau