La jutjessa Ana Rodríguez Santamaría, del jutjat número 3 de Granollers, ha dictat ordre de desallotjament cautelar de la masia de Can Calet pel dijous 18 de maig a les 10 del matí. Des d'aquesta data, en qualsevol moment els mossos d'Esquadra poden fer desallotjar el centre. Els seus ocupants s'hi neguen i diuen estar preparats per impedir-ho.
Segons els ''okupes'', ''la jutgesa volia portar-ho totalment en secret i sense avisar-nos. En 12 hores ens hem preparat i aquest dijous hem esperat la seva arribada però finalment no s'han presentat. Us recomanem que estigueu molt atentes a properes convocatòries. En el precís moment que es produeixi el desallotjament es convocarà a tota la gent possible a la plaça de Can Calet de Corró d'Avall per respondre l'agressió.
També hi haurà convocada una concentració el mateix dia a les 7 de la tarda davant els jutjats del carrer Fontanella de Granollers. El dissabte següent hi haurà una gran manifestació a les cinc de la tarda i una festa per mostrar el nostre rebuig contra aquesta actuació.''

ARA A PORTADA
Publicat el 20 de maig de 2005 a les 15:24
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»