El Parc Natural del Montseny rep una afluència massiva de visitants aquest pont

Coincideix amb la posada en marxa de mesures per contenir les aglomeracions a la zona

Publicat el 11 d’octubre de 2020 a les 16:13
Com era d'esperar, el Parc Natural del Montseny ha rebut un gran nombre de visitants aquest cap de setmana de pont. Tot i que aquest mateix cap de setmana ja s'han posat en marxa mesures per evitar la massificació de la zona, són moltes les persones que ha volgut aprofitar el sol d'aquest diumenge per passar-hi el dia. 

Pràcticament tots els aparcaments habilitats eren plens i, en casos com el de Santa Fe, fins i tot resultava impossible arribar-hi. Els mateixos visitants reconeixien estar sorpresos de l'elevada afluència. "Sembla que tots hem pensat el mateix", deia l'Alejandro Sandino, veí de Castellbisbal.

Informadors estratègics, reforçar la senyalització de prohibició d'aparcar fora dels espais habilitats, o una campanya de sensibilització són algunes de les mesures que ja s'han començat a aplicar la direcció del parc per evitar aglomeracions en determinats punts de l'espai natural així com pel comportaments incívics d'alguns dels visitants.