El Viver d'empreses de les Franqueses acull una societat que donarà feina a joves, dones i majors de 45 anys al món rural

ARA A PORTADA

Publicat el 12 de setembre de 2005 a les 11:02
El Viver d'empreses de les Franqueses acull des de fa unes setmanes la societat Línia de Serveis Rurals, SL, una empresa creada per l'Associació Femenina del Medi Rural que té com a objectiu donar feina als col·lectius del món rural que tenen més dificultat a trobar-ne, com són els joves menors de 25 anys, les dones, els immigrants i les persones majors de 45 anys.

Els serveis que ofereix aquesta empresa van adreçats a les persones que viuen al camp i són els següents: acompanyament a les persones grans, cangur a domicili, servei de neteja a domicili, substitucions i serveis a les explotacions agràries i ramaderes, serveis de jardineria i poda d'arbres, reserves a cases de turisme rural de Catalunya, estatals i internacionals, i importació i exportació de productes.