Agents del Cos de Mossos d'Esquadra de l'Àrea Regional de Trànsit incrementen els controls aeris a les carreteres de la Regió Policial Metropolitana Nord (Vallès Occidental, Vallès Oriental, Maresme i Barcelonès Nord). El servei amb helicòpter permet sancionar infraccions que difícilment són detectables amb els cotxes patrulla com els avançaments en línia contínua.
Des de l'estiu passat, el Servei Català del Trànsit va prohibir l'avançament de camions de la Garriga a Tagamanent. Un dels controls específics es fa a la C-17 entre els quilòmetres 30 i 40 on els camions tenen prohibit d'avançar. Es tracta d'un tram especialment perillós ja que si es produeix un accident amb un camió implicat es pot bloquejar durant hores la principal via de comunicació entre Osona i el Vallès Oriental.
El control aeri es continuarà fent en els trams amb més accidentalitat de forma periòdica.
Els Mossos incrementen el control aeri de la Regió Policial Metropolitana Nord i es sancionen infraccions de trànsit greus
Societat
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de març de 2006 a
les 17:46
Et pot interessar
-
Societat
Troben al mar a Sitges el cos del menor desaparegut a Granollers durant el temporal
-
Societat
Centenars de persones es bolquen en la recerca del menor desaparegut durant el temporal
-
Societat
Granollers, epicentre d'una tempesta que «no estava prevista»
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
