El Consell Econòmic i Social de Granollers reunit aquest dijous tarda ha donat llum verda al pla de mesures socioeconòmiques per fer front als efectes de la crisi causada per la Covid-19, que segons el consistori "van destinades a protegir les persones en situació de vulnerabilitat i recuperar el dinamisme de la ciutat". A aquest pla s'hi destinarà 1,5 milions d'euros, que segons ha explicat l'ajuntament seran procedents de la liquidació positiva del pressupost municipal de 2019, "a banda de la despesa que ja s'està fent en diverses accions per afrontar l'actual emergència sanitària". D'aquest pla se'n podran beneficiar persones en situació de vulnerabilitat, comerciants, empreses i entitats.
El contingut del pla, que tindrà vigència fins al desembre de 2020, es presentarà en roda de premsa el proper dilluns 25 de maig, a les 18 hores a la Sala Tarafa, i també es debatrà en el proper ple municipal, previst per dimarts que ve.
El Consell Econòmic i Social de Granollers és un òrgan municipal consultiu i de participació que té com a objectiu donar resposta a les necessitats actuals en matèria de desenvolupament econòmic. Està integrat per divuit agents: representats de la Delegació al Vallès Oriental de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona; de PIMEC al Vallès Oriental; de la Federació d'Associacions Empresarials del Vallès Oriental (FAEVO); de la Unió Empresarial Intersectorial (UEI) del Vallès Oriental; del Gremi de Constructors d'Obres VO; de la Unió General de Treballadors; de Comissions Obreres, de SAT Agrícola de Granollers, del Fòrum de Comerç i Turisme de Granollers; de l'Assemblea d'Aturats de Granollers i un representant de cada grup municipal amb presència al consistori: PSC, ERC, Junts per Granollers, Ciutadans i Primàries. El CES està presidit per l'alcalde de Granollers, Josep Mayoral i la regidora de Promoció Econòmica, Gemma Giménez, n'és la sotspresidenta.
[noticiadiari]2/202155[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201976[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Granollers destinarà 1,5 milions a «protegir les persones vulnerables i recuperar el dinamisme de la ciutat»
Les mesures concretes es presentaran dilluns que ve

- La façana del consistori granollerí. -
- Ajuntament de Granollers
ARA A PORTADA
-
-
El Torneig d’Històrics del Vallès Oriental 2025 se celebrarà del 29 d’agost al 6 de setembre Redacció
-
"Són 50 històries d'esforç, passió i talent a la comarca del Baix Montseny" Bernat Castanyer Colomer
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 21 de maig de 2020 a les 19:13
Actualitzat el 21 de maig de 2020 a les 19:42
Et pot interessar
-
Societat El Consell Comarcal del Vallès Oriental assegura que ja ha pagat a totes les escoles per cobrir les beques menjador
-
Societat Una manifestació a Montornès demana esclarir la mort del jove abatut per la policia
-
Societat Pedregada a l'AP-7: es generen cues importants i Trànsit demana precaució
-
Societat La Festa Major de Blancs i Blaus 2025 de Granollers arriba amb un programa de més de 250 actes
-
Societat Granollers destinarà quasi tres milions d'euros a rehabilitar la muralla medieval
-
Societat Nova planta de Grifols al Vallès Oriental per doblar la capacitat de fraccionament de plasma