Avui dissabte, 4 de març, durant tot el matí es disputa la tercera
jornada sense àrbitres dels Jocs Esportius Escolars. Una jornada on els diferents encontres seran arbitrats per un representant de cadascuna de les entitats que jugui el partit (pare, delegat, entrenador...), amb l'ajut tècnic d'un dels àrbitres habituals de la competició, que farà d'anotador.
L'objectiu d'aquesta experiència és posar les entitats participants en la pell dels àrbitres, i d'aquesta manera aconseguir que millori el respecte per les decisions arbitrals. Tots els adults que facin d'àrbitres rebran una samarreta del programa municipal l'Esport educa, fem-ho bé, que té per objectiu transmetre els valors educatius, de tolerància, de joc net, d'autoestima, de superació, de respecte, de treball en equip..., que significa l'esport.
Els partits de les categories infantils, benjamí i aleví, es disputen al Complex Esportiu Municipal de Ca n'Arimon, i la resta al pavelló de Riera Seca.
III Jornada sense àrbitres
Dissabte, 4 de març de 2006
De 9 a 13 hores
Ca n'Arimon i Pavelló de Riera Seca
ARA A PORTADA
-
Societat Les ramaderes alcen la veu al Vallès: «Estem trencant estereotips» Bernat Castanyer Colomer | ACN
-
-
Societat Suspenen els desnonaments del bloc la Moreneta previstos aquest octubre a Sant Celoni Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Vilamajor suprimirà un carril bici nou de trinca després d'una consulta popular Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
04 de març de 2006 a
les 08:02
Et pot interessar
-
Societat
Troben al mar a Sitges el cos del menor desaparegut a Granollers durant el temporal
-
Societat
Centenars de persones es bolquen en la recerca del menor desaparegut durant el temporal
-
Societat
Granollers, epicentre d'una tempesta que «no estava prevista»
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
