La manifestació ha començat a caminar sota els càntirs en contra del racisme i el capitalisme, però també s'ha cridat "contra la precarització i la creixent feminització de la pobresa" i contra la violència masclista, la LGTBfòbica i el feixisme.
La manifestació ha fet diverses aturades. Una d'elles, davant d'una ETT per denunciar la precarització laboral de les dones: "Una empresa que que guanya diners fent contractes laborals temporals i precaris i venentn la nostra força de treball a altres empreses. Contra l'augment del cost de la vida, lluitem per una vida que mereixi ser viscuda!".
Les manifestants també han tingut un record per Lola López: "No volem marxar sense donar un espai a la granollerina Lola López. Malauradament, les dones que lluitem patim més la repressió!".
I, finalment, s'ha llegit el manifest que han escrit Feministes Anticapitalistes dels Països Catalans.