L'Agència Catalana de l'Aigua recupera l'espai fluvial de la riera de Cànoves, a Cardedeu

ARA A PORTADA

Publicat el 28 de juny de 2007 a les 20:00
Els treballs s'han realitzat amb una empresa local que treballa amb persones que presenten disminucions i que està especialitzada en aquest tipus d'actuacions.
 
Aquestes millores, que s'han desenvolupat en un tram de pràcticament 1 quilòmetre de longitud i que han tingut un cost superior als 30.000 euros -finançats en un 50% per l'Agència Catalana de l'Aigua-, tenen com a prioritat actuar sobre el control d'espècies al·lòctones (bambú, canya, acàcia i raïm de moro) i incrementar la coberta i diversitat de la vegetació de la ribera autòctona (verneda, avellanosa, sargar), especialment als trams on aquesta està més degradada.
 
La riera de Cànoves, situada a la conca del Besòs, a les estribacions del massís del Montseny, és un curs d'aigua permanent, tot i que en anys molt secs pot quedar parcialment sense aigua.