L'Ajuntament de Parets del Vallès recolza l'alternativa de la línia
ferroviària orbital que passa pel Circuit de Catalunya, un traçat que respon als interessos comarcals. Segons el Consistori, aquesta opció permet crear un gran centre d'intermodalitat de transport a la futura nova estació del Circuit, al terme de Montmeló, que gràcies al seu potencial d'aparcament es convertiria en un gran parquing dissuassori (''Park & Ride'') que resoldria molts problemes de mobilitat obligada, tant de penetració a Barcelona com de mobilitat transversal.
Per l'Ajuntament, aquesta alternativa atendria la necessitat de transport dels treballadors dels polígons industrials propers de Parets del Vallès, Montmeló i Montornès i Granollers, que conformen la tercera conurbació industrial de Catalunya. La projecció d'una futura estació del Circuit de Catalunya reuneix totes les condicions per a ser un referent de mobilitat dels vallesans que viuen en urbanitzacions del Baix Tenes i del Baix Mogent.
El Consistori afegeix que la implantació de la línia orbital pel corredor de la línia de rodalies R3 (Barcelona-Vic-Puigcerdà) produirà connexions en xarxa de caràcter transversal tan interessants com la comunicació directa entre la plana de Vic i el Vallès Occidental.
L'Ajuntament de Parets aposta pel pas de la línia ferroviària orbital per la R3

Ara a portada
Publicat el 06 de març de 2006 a les 18:45
Et pot interessar
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència