L'Ajuntament de Parets del Vallès ha rebut una subvenció de 5000 euros del Consorci Administració Oberta de Catalunya per a realitzar el projecte d'expedició telemàtica de volants d'empadronament, denominat també projecte Padró Telemàtic.
El projecte Padró Telemàtic té per objectiu la millora de la gestió interna i la prestació de serveis als ciutadans mitjançant la utilització de les tecnologies de la informació i les comunicacions. Amb la seva aplicació s'evita que els ciutadans hagin de presentar certificats o volants del padró municipal d'habitants en format paper en cap organisme públic o privat gràcies a la col·laboració interadministrativa i l'intercanvi de dades entre diferents entitats, sempre donant compliment a la Llei de protecció de dades i amb la màxima garantia de seguretat de les transaccions telemàtiques.
El projecte padró telemàtic permet a les administracions obtenir un volant del padró a través de mitjans electrònics a qualsevol hora i qualsevol lloc agilitzant el procés i evitant que els ciutadans s'hagin de desplaçar a les oficines municipals. Dins el marc d'aquest projecte també s'integra el CATSalut així com l'Agència Tributària.
En l'àmbit local ja es troben integrats en el servei alguns dels
ajuntaments de Catalunya amb major nombre d'habitants, que representen un 32% de la població. En el cas del Vallès Oriental s'ha atorgat la subvenció del Consorci AOC a tres municipis: Bigues i Riells, Sant Celoni i Parets del Vallès.
A Parets ja s'ha iniciat el desenvolupament del projecte en període de proves i en breu entrarà en funcionament de forma oficial.
ARA A PORTADA
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
24 de febrer de 2006 a
les 16:30
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
