Línia Vallès es converteix en el periòdic de major difusió a la seva comarca

Publicat el 05 de setembre de 2006 a les 15:07
La publicació Línia Vallès augmenta periodicitat, tirada i estrena nou disseny. Així, la capçalera gratuïta fusiona les dues edicions quinzenals de què constava i passa a ser un únic setmanari de 64 pàgines de mitjana, amb 18.000 exemplars pendents de certificació. Aquesta tirada el converteix en el mitjà informatiu de major difusió a la comarca del Vallès Oriental. La conversió en setmanari coincideix també amb un redisseny de la maqueta i la incorporació de noves seccions.

Al llarg de la seva trajectòria, iniciada l'any 2001, el periòdic ha estat referent indiscutible de l'actualitat vallesana, amb un equip propi format per una desena de periodistes, amb l'objectiu de demostrar que la gratuïtat pot anar acompanyada d'un model periodístic potent. La capçalera està editada per Premsa Local de Catalunya SL, una de les tres empreses que formen el Grup Comunicació21, responsable així mateix d'aquest portal, dels periòdics Línia a Barcelona i de la revista Benzina, entre d'altres.