Mokoka i Mykhailova guanyen la Mitja Granollers-les Franqueses-la Garriga
El sud-africà ha parat el cronòmetre als 1:01'27'', mentre que la ucraïnesa ha tardat 1:12'37'' en recórrer els 21 quilòmetres de la prova
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2020 a les 19:28
Actualitzat el 02 de febrer de 2020 a les 20:14
Dos dels favorits han guanyat la 34a edició de la Mitja Marató Granollers-les Franqueses-la Garriga. En homes, el sud-africà Stepehen Mokoka s'ha imposat en un final ajustat i ha parat el cronòmetre en 1:01'27'', mentre que en dones la més ràpida ha estat Daria Mykhailova, que ha tardat 1:12'37'' en recórrer els poc més de 21 quilòmetres de la prova. Tots els resultats de la prova es poden consultar en aquest enllaç.
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»