Uns desconeguts van robar la matinada de dimecres a dijous en una botiga de telefonia mòbil del centre de Granollers. I ho van fer pel mètode de l'encastament. Segons recull Som Granollers, els fets van tenir lloc al voltant de les 4:30, quan el vehicle va xocar contra la botiga que Orange té al carrer Anselm Clavé. Precisament s'havien traslladat a aquesta zona des de la plaça de la Porxada, on ja havien patit diversos robatoris amb el mateix sistema.
Els lladres es van endur telèfons mòbils i aparells d'electrònics. Els Mossos d'Esquadra investiguen aquest cas i un que hi va haver dimarts a Mollet, quan un cotxe es van encastar contra una farmàcia al barri de Can Borrell, també per robar-hi.
Granollers no vivia un robatori per encastament des de fa un any, quan uns lladres van utilitzar aquest mètode a la botiga Agudo. Fa quatre anys es va viure una onada de robatoris similars al centre que van provocar l'augment de les mesures de seguretat. Més tard es van desarticular dos grups de lladres que havien robat amb aquest sistema a Granollers i el Vallès Oriental.
Nou robatori per encastament al centre de Granollers
Un cotxe xoca contra l'aparador d'una botiga de telefonia i els lladres s'enduen telèfons mòbils i aparells electrònics

- Així va quedar la botiga -
- Policia Local de Granollers
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2020 a les 20:06
Actualitzat el 09 d’octubre de 2020 a les 20:23
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»