A partir d'aquest dimecres, es preveu que comencin a funcionar a Granollers deu nous expenedors de tiquets d'estacionament en zona blava. En aquestes màquines, de les mateixes característiques exteriors que les que ja hi ha
en servei, caldrà introduir el número de matrícula del vehicle que s'aparqui en l'espai regulat. L'expenedor emetrà tiquets fins a un màxim de dues hores. Passat aquest temps, no en facilitarà més per a la mateixa matrícula fins a una hora i mitja més tard.
Els nous expenedors s'intal·len des d'avui a les zones blaves de les places de la Corona i de Pau Casals, a més dels carrers de l'entorn, perquè és on s'ha registrat una major demanda.
L'objectiu és facilitar la rotació en la utilització de les zones blaves, és a dir, afavorir l'ús correcte d'aquestes places d'aparcament, que, així, podran ser utilitzades per un major nombre de conductors. Tot plegat, tenint en compte que aquests espais són per estacionar els vehicles durant
un temps reduït. Per a estacionaments de més de dues hores, cal utilitzar els aparcaments. Els gratuïts, senyalitzats darrerament. Amb l'actuació municipal en aquest àmbit, s'intentarà millorar la utilització de les places d'estacionament de vehicles, en funció de les necessitats dels usuaris i dels espais disponibles a la ciutat.
ARA A PORTADA
-
Sant Celoni reacciona a la discriminació del català al Burger King: «Han de complir la llei» Bernat Castanyer Colomer
-
Traves per catalanitzar-se el nom: creixen les denúncies pels obstacles als registres civils Bernat Castanyer Colomer
-
-
«La llei ens ha deixat al marge»: un pare pentaplègic de Palautordera reclama justícia Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
06 de març de 2006 a
les 15:51
Et pot interessar
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
-
Societat
Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat
Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
