Parets se suma a la commemoració del Dia Internacional de la Dona

Publicat el 08 de març de 2006 a les 12:20
Parets participarà també en el Dia Internacional de la Dona, que se celebra avui i ho farà amb un especial hora del conte i una exposició de llibres relacionats amb les dones i el seu entorn, a la Biblioteca Infantil i Juvenil Can Butjosa. A més, l'emissora municipal RAP 107 oferirà un programa especial titulat El per què del Dia Internacional de la Dona. Pel que fa al cap de setmana, a Can Rajoler, tindrà lloc la inauguració de l'exposició Les dones i els Nobels i la projecció de la
pel·lícula El secreto de Vera Drake, de Mike Leigh.

D'altra banda s'ha programat un sopar i ball de dones, al restaurant La Salut, que comptarà amb l'actuació de Joan Gimeno. Els tiquets es poden adquirir al Centre Cultural Can Rajoler fins al 10 de març a un preu de 24 euros.

En el marc d'aquesta campanya, el dia 14 s'iniciarà un curs de defensa i seguretat per a la dona a càrrec de l'entitat DEFOPOL que finalitzarà el mes de juny, i el diumenge 19 de març tindrà lloc la representació de l'obra Vapors, de la companyia Quatre per Quatre.