Renfe i ADIF s'han compromès a mantenir els passos a nivell de les estacions de Mollet del Vallès, Sant Feliu de Llobregat i Molins de Rei. Ho faran a partir d'un nou protocol acordat aquest divendres on s'estableix que els trens reduiran la velocitat quan passin per aquestes tres localitats. Amb aquesta mesura es preveu reduir el risc dels passos de cautxú d'un nivell alt a moderat, fet que permet complir el Reial Decret 929/2020 de Seguretat Operacional i Interoperabilitat Ferroviàries. Aquest era el document amb el qual Renfe i ADIF argumentaven la necessitat de tancar els passos, un extrem refusat pels Ajuntaments afectats. Ara els tres municipis aplaudeixen el canvi de protocol.
[noticia]33962[/noticia]
Després de l'anunci fet aquest divendres, els tres consistoris avisen que hi haurà uns dies d'impàs fins l'aplicació de les noves directrius. En aquest període es procedirà a retirar la senyalització actual que prohibeix l'ús dels passos a nivell i es substituirà per cartells que recomanaran creuar les vies amb precaució.
Renfe reduirà la velocitat dels trens a Mollet per poder mantenir els passos a nivell
La ciutat, juntament amb Sant Feliu i Molins de Rei, aplaudeix la mesura, que descarta el tancament inicialment previst per la ferroviària
- Estació de Rodalies a Mollet del Vallès -
- Ajuntament de Mollet del Vallès
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de març de 2021 a les 18:58
Actualitzat el 26 de març de 2021 a les 19:03
Et pot interessar
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
-
Societat
Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat
Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat
Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat
Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat
Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
