El director del Servei Català de la Salut, Adrià Comella, va signar dijous una instrucció per tornar a integrar funcionalment la xarxa d'hospitals privats en el sistema pública de manera temporal. També afecta les mútues d'accidents de treball.
[noticiadiari]2/211218[/noticiadiari]
El secretari general del Departament de Salut, Marc Ramentol, ha explicat en roda de premsa que l'objectiu és anticipar-se a l'increment de pressió assistencial que es preveu en els propers dies, tot i la millora dels indicadors. Ramentol ha indicat que la instrucció és molt semblant a la de la primera onada, quan la integració va ser un "èxit". Es busca l'ampliació de la capacitat hospitalària instal·lada, tant pel que fa a llits de crítics com d'hospitalització convencional.
A dia d'avui el risc de rebrot es situa a 731 i la Rt a 0,94. Malgrat això s'han tornat a sumar 10 noves defuncions aquest divendres i a UCI hi ha 471 pacients, mentre que el total d'ingressats als hospitals és de 2.725.
[plantillacoronavirus]
Salut torna a integrar els hospitals privats al sistema públic per fer front a la segona onada
L'objectiu es anticipar-se a l'increment de pressió assistencial que es preveu en els propers dies
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de novembre de 2020 a les 20:28
Et pot interessar
-
Societat Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental