Després de set anys de trobades literàries per parlar de llibres, la Biblioteca Marc de Vilalba de Cardedeu, proposa enguany una novetat: les tertúlies poètiques, que seran conduïdes per Ester Xargay i Carles Hac Mor, i que s'obren a tothom que desitgi llegir textos d'autors diversos com Víctor Sunyol, Samuel Beckett, Antoni Clapés, Nicole Brossard, Gertrude Stein o Anna Aguilar-Amat, entre d'altres. La primera tertúlia poètica tindrà lloc avui dimarts a les 20h. i es parlarà de la poesia de Víctor Sunyol i Samuel Beckett.
D'altra banda, les tertúlies literàries incorporen un nou coordinador, Raimon Portell, actualment coordinador i responsable de l'edició de la Guia essencial per viure a Barcelona i cap de redacció de la revista Infància de Rosa Sensat. Portell ha estat també director de la revista Descobrir Catalunya i director de la col·lecció Tròpics de les Edicions de la Magrana sobre llibres de viatge. A més, ha escrit llibres i és col·laborador de diaris de tirada nacional. La primera tertúlia literària serà el dimecres 19 d'octubre.
Les tertúlies poètiques es faran el segon dimarts de cada mes a les 20 hores, d'octubre a març, i les tertúlies literàries (narrativa) cada segon dimecres de mes d'octubre a juny també a les 20 h. La participació és lliure i gratuïta.

ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’octubre de 2005 a les 13:50
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen