El conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent, ha parlat dels eixos del nou Circuit de Catalunya després que la Generalitat hagi aprovat aquest dimarts la renovació dels contractes de la Fórmula 1 i de Moto GP per als propers 5 anys. "Volem que el Circuit de Catalunya sigui un referent en sostenibilitat i que generi activitat industrial. Es tracta d'una peça estratègica de país", ha afirmat Torrent als micròfons del Versió RAC1.
"El pla estratègic treballa en tres eixos: esdevenir un referent en sostenibilitat, fer més esdeveniments i convertir-se en una plataforma que dinamitzi l'entorn, que generi un ecosistema d'empreses i start-ups al voltant", ha precisat el conseller d'Empresa i també president del Circuit de Barcelona-Catalunya.
"Volem que al Circuit hi passin més coses de les que passen ara. Els nostres referents són Silverstone i la fabricació de vehicles que hi ha al voltant, i Nürburgring per la seva oferta familiar i social", ha posat d'exemples Torrent, que també ha destacat la capacitat turística i de promoció del país dels grans premis de motos i cotxes. "Cada GP de F1 el segueixen 84 milions de ciutadans a tot el món. El retorn és de més de 200 milions d'euros", ha xifrat el conseller d'Empresa i Treball. "L'àmbit automobilístic va cap a la descarbonització i els fabricants estan fent canvis molt importants. Volem ser-hi i una peça essencial és el Circuit", ha volgut deixar clar Torrent.
Torrent: «Volem que el Circuit de Catalunya sigui referent en sostenibilitat i que generi activitat industrial»
Societat
El conseller d'Empresa i Treball posa Silverstone o Nürburgring com a exemples a seguir
ARA A PORTADA
-
Societat Les ramaderes alcen la veu al Vallès: «Estem trencant estereotips» Bernat Castanyer Colomer | ACN
-
-
-
Societat Vilamajor suprimirà un carril bici nou de trinca després d'una consulta popular Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Suspenen els desnonaments del bloc la Moreneta previstos aquest octubre a Sant Celoni Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
23 de novembre de 2021 a
les 21:27
Actualitzat el
23 de novembre de 2021 a les
21:33
Et pot interessar
-
Societat
Troben al mar a Sitges el cos del menor desaparegut a Granollers durant el temporal
-
Societat
Centenars de persones es bolquen en la recerca del menor desaparegut durant el temporal
-
Societat
Granollers, epicentre d'una tempesta que «no estava prevista»
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
