Els 22.500 metres quadrats que ocupava l’antiga discoteca Bora Bora i l’espai d’oci adjunt, entre Montornès i Granollers, han estat adquirits per un grup immobiliari per fer-hi un centre logístic. Segons indica el grup Scannell Properties en un comunicat a la seva pàgina web, l’objectiu és construir-hi a principis de l’any que ve una plataforma de 13.500 metres quadrats especialment indicada per a empreses de distribució i comerç electrònic.
La companyia destaca que la instal·lació tindrà una sèrie de característiques ecològiques, com ara plaques fotovoltaiques, il·luminació LED i punts de recàrrega per a vehicles elèctrics. A més, el director general a Espanya, Javier Inchauspe, destaca que es comprometen a reurbanitzar la zona de forma sostenible i a fer la demolició sense residus i reutilitzant part del material enderrocat.
El directiu també destaca la situació dels terrenys: a 23 minuts en cotxe del Port de Barcelona, a la zona industrial del Vallès i aprop de l’AP-7 i el Circuit. Inchauspe també explica que es viu una demana sense precedents de punts logístics al voltant de Barcelona, i que la reutilització de llocs abandonats és una bona forma d’alliberar espai.
Un grup immobiliari farà un centre logístic a l'espai del Bora Bora
Scannell Properties vol construir una plataforma de 13.500 metres quadrats per empreses de distribució i comerç electrònic
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de febrer de 2022 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar