L'incendi agrícola i forestal d'aquest diumenge al vespre a Castellterçol ha quedat controlat poc abans de tres quarts de nou del vespre, després de cremar 2,39 hectàrees de vegetació, segons han informat els Bombers de la Generalitat. El foc ha cremat prop de la Masia de les Canals, entre les Canals i la Fàbrega, al terme municipal de Castellterçol. Per apagar-lo hi han treballat dotze mitjans terrestres i tres dotacions aèries. La previsió per a les properes hores és que les dotacions terrestres es vagin retirant gradualment i que durant la nit tres camions de Bombers remullin la zona afectada per assegurar que no es produeixi cap revifalla.
Les flames s'haurien iniciat en uns camps sense segar agafant una part de massa forestal. En l'incendi, hi han arribat a treballar fins a 18 dotacions, de les quals set han estat aèries. En total, s'han calcinat 2,39 hectàrees, de les quals un 90% aproximadament són camps de cultiu i la resta massa forestal. Cap persona ha resultat afectada i no ha calgut fer cap desallotjament a la zona. Fins a l'incendi, s'hi han desplaçat ADF, tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i cinc patrulles de Mossos d'Esquadra.
Es dóna la circumstància que dimecres passat un incendi va destruir una nau industrial també a Castellterçol. El foc va començar a les quatre de la matinada i va cremar 2.500 metres quadrats d'una fàbrica de neules i torrons. Cap persona va resultar ferida, però com a mesura preventiva es van desallotjar una seixantena de veïns dels immobles més propers.
Un incendi agrícola i forestal a Castellterçol crema unes 2 hectàrees
Societat
El foc ha començat a tres quarts de set del vespre i els Bombers l'han controlat cap a les nou
ARA A PORTADA
-
Societat Troben al mar a Sitges el cos del menor desaparegut a Granollers durant el temporal Natàlia Pinyol
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Política La CUP de Cardedeu reclama «mesures urgents» per afrontar futurs temporals Bernat Castanyer
Publicat el
15 de juliol de 2012 a
les 20:30
Et pot interessar
-
Societat
Centenars de persones es bolquen en la recerca del menor desaparegut durant el temporal
-
Societat
Granollers, epicentre d'una tempesta que «no estava prevista»
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
