Una veïna de Granollers, que feia excursionisme amb un jove de Pals, ha resultat ferida en ser sorpresa per una allau a la zona de Coma de Vaca, al terme de Queralbs (el Ripollès). Malgrat ser arrossegats per la neu uns cent metres, els mateixos excursionistes han pogut avisar el 112 i s'ha activat un operatiu de rescat.
Un helicòpter amb membres del Grup de Recolzaments d'Activitats Especials (GRAE) dels Bombers de la Generalitat han procedit a evacuar-los en helicòpter cap a l'Hospital de Campdevànol. Ambdós joves han han patit policontusions de caràcter lleu i també una hipotèrmia lleu als peus.
Tot sembla indicar que l'allau s'ha produït en una vessant del Torreneules. Avui, el perill d'allaus en el sector Ter-Freser era moderat, és a dir, dos en una escala de cinc.
Una veïna de Granollers resulta ferida lleu en una allau al Ripollès
Societat
Feia alpinisme amb un jove de Pals quan s'han vist sorpresos per una allau que els ha arrossegat 100 metres
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2012 a
les 20:02
Et pot interessar
-
Societat
Troben al mar a Sitges el cos del menor desaparegut a Granollers durant el temporal
-
Societat
Centenars de persones es bolquen en la recerca del menor desaparegut durant el temporal
-
Societat
Granollers, epicentre d'una tempesta que «no estava prevista»
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
