Unes dades aparentment errònies diuen que l'aigua de Vallromanes no és apte pel consum

Publicat el 26 de juliol de 2007 a les 12:04
Fonts del Ministeri han informat directament a MesxVallomanes-Esquerra que llegint els resultats de l'analítica es pot apreciar que la contaminació és deguda a una (1) colònia d'Estericha Coli, un bacteri que es troba en les aigües fecals. Però com que les següents analítiques són correctes i la contaminació és mínima, no cal preocupar-se pel fet.
 
Sigui com sigui, en el procés hi ha hagut errors, ja que no es va repetir l'analítica, no es va informar a l'Ajuntament del fet, o es van tramitar dades equivocades, i és per tot això que MesxVallromanes-Esquerra vol denunciar que el fet de publicar unes dades com aquestes poden crear alarma i fan dubtar a la població de que les empreses i les administracions que han de garantir la qualitat de les aigües estiguin fent la seva feina correctament.
 
Aquesta analítica afectava altres municipis del Vallès Oriental i el Maresme, ramals de Sorea, ATLL-Cardedeu. Oficialment encara no hi ha resposta ni de l'Ajuntament ni de cap altre institució, tant sols diferents versions dels fets que tot i  no ser contradictòries, semblen més aviat excuses. Estarem atents als resultats finals de les investigacions i us demanem la vostra col·laboració.