Almenys 32 persones han mort i 89 més han resultat ferides aquest dissabte en un xoc de trens a la Xina. Els fets han tingut lloc a Wenzhou, a l'est de la província de Zhejiang quan dos trens d'alta velocitat han xocat.
Fruit de la col·lisió dos vagons s'han estimbat i han caigut daltabaix d'un pont, segons ha explicat una agència de notícies local. Els prop de 90 ferits han hagut de ser traslladats a l'hospital. Es desconeix encara la causa de l'accident.
32 morts en un xoc entre dos trens a la Xina
Internacional
Dos vagons han caigut daltabaix d'un pont
ARA A PORTADA
-
-
Política El govern espanyol apuja el to contra el Marroc i demana que investigui la crisi a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política La Fiscalia Anticorrupció investiga irregularitats en ajuts de la DGAIA per a joves extutelats Marc Orts i Cussó
-
Societat El camí cap a la simplificació de 210 tràmits: cinc gestions que ja són més senzilles Lluís Girona Boffi
-
Política Junts s'incorpora al Partit Demòcrata Europeu per reconnectar amb la família liberal Lluís Girona Boffi
Publicat el
24 de juliol de 2011 a
les 08:12
Et pot interessar
-
Internacional
Una brúixola per a la dreta francesa
-
Internacional
França reforça la frontera amb Espanya i Itàlia planteja trencar l'espai Schengen per la crisi a Ceuta
-
Internacional
Trump anuncia un acord per al «desarmament total» de Hamàs i la retirada de l'exèrcit d'Israel de Gaza
-
Internacional
Meloni amenaça de tancar l'espai Schengen després de l'entrada en tromba de migrants a Ceuta
-
Internacional
Almenys 28 morts per un terratrèmol de magnitud 7,1 al Japó
-
Internacional
De la cursa d’armament a la nuclear
