El primer ministre de Malàisia, Nayib Razak, ha confirmat aquest dissabte que la seva àvia, Siti Amirah, és una dels 44 malaisis morts en el sinistre del Boeing 777 de Malaysia Airlines ocorregut a l'est d'Ucraïna.
"Comparteixo personalment el dolor de les famílies a bord del MH17", ha escrit el primer ministre en el seu compte de Twitter. El portaveu de la família, Farida Abdullah, ha declarat al diari 'The Star' que la finada era una dona "molt, molt agradable".
A pesar del dolor, el primer ministre i la seva dona Rosmah Mansor han visitat aquest dissabte als familiars dels morts, els qui romanen a l'espera de poder viatjar a Ucraïna.
En aquest sentit, el primer ministre ha demanat paciència als afectats perquè encara no ho permeten els actuals enfrontaments. "La prioritat del primer ministre és garantir la seva seguretat. Quan s'aconsegueixi, viatjarà amb ells a Ucraïna immediatament", ha declarat un portaveu.
L'àvia del primer ministre malaisi mor en el sinistre del vol MH17
Nayib Razak ho ha comunicat via Twitter
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
19 de juliol de 2014 a
les 16:10
Et pot interessar
-
Internacional
Putin, un tsar amb peus de fang (II)
-
Internacional
Escòcia: l'SNP busca ser-ne més per tornar a votar
-
Internacional
El parlament d'Escòcia reclama al govern britànic un nou referèndum d’independència
-
Internacional
Mor l'autor d'un tiroteig prop de la Casa Blanca després d'un foc creuat amb les forces de seguretat
-
Internacional La Flotilla demana l’alliberament dels activistes detinguts per Israel
-
Internacional La Unió Europea avala l'acord comercial amb els Estats Units i retirarà els aranzels a la majoria dels béns industrials
