Alba Álvarez s'endú el Concurs de Poetes Amateurs

El poema "Ella, sempre ella" va ser l'escollit entre els 17 presentats al certamen

Publicat el 12 d’abril de 2012 a les 17:44
Alba Álvarez Vilaplana ha estat la guanyadora de la tercera edició del Concurs de Poetes Amateurs organitzat per l'Ajuntament de Terrassa, dins del cicle Verspoesia 2012. El jurat del concurs va elegir el seu poema "Ella, sempre ella", en primera posició, així com altres dos treballs: "Ulls de llum i aigua", de Rosa Mª Borobia Artigas, guardonat amb el segon premi, i "Cambio", de Fina Redondo Ruiz, dotat amb el tercer premi. Les tres guanyadores són de Terrassa.
 
Els guardons consisteixen en una obra de l'artista terrassenc Nolo i uns vals de compra de llibres per valor de 50 euros, per al primer premi, i de 30 euros per al segon i tercer. Així mateix, la guanyadora del certamen podrà gaudir d'una inscripció gratuïta al curs "Iniciació al taller d'Escriptura Literària" impartit per l'escriptora terrassenca, Sílvia Alcàntara al Casal Cívic Vapor Gran. Aquest obsequi, que també es va lliurar l'any passat, és possible gràcies a la col·laboració de l'Ateneu Terrassenc. Els premis es van lliurar recentment en un acte celebrat al Centre Cívic President Macià i que va comptar amb les actuacions musicals dels grups CITAMAR i Los Pilares de Aragón. 
 
En aquesta tercera edició, s'han presentat 17 poemes, els quals es poden llegir en el blog de les biblioteques públiques municipals (biTer). La principal novetat ha estat la creació d'un espai dedicat a la poesia plàstica. L'organització ha anat a càrrec del Centre Cívic President Macià i la Biblioteca del Districte 6, amb la col·laboració de l'Associació de Veïns de Sant Pere Nord i l'Eix de Comerciants Sant Pere Nord.