[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YqmazRZ1SUc[/youtube]
El gag que va fer Late Motiv, el programa d’Andreu Buenafuente, sobre Bertín Osborne entrevistant a Hitler no li va agradar gens al presentador de “Mi casa es la tuya”. En una entrevista a El Correo Vasco, Bertín titlla Buenafuente d'"absolut miserable".
El presentador, cantant i empresari ha tornat a explicar les seves polèmiques declaracions. Segons Bertín, ell va dir que li hauria agradat entrevistar “molts monstres del segle passat”, un d’ells, Hitler, per veure “què tenia aquell tio al cap”.
“Probablement sigui l’única cosa en 35 anys que m’ha encès”, afirma Bertín a El Correo sobre el gag de Late Motiv. De fet, ha assegurat que l'escena al programa de Buenafuenta l'ha fet enfadar més quan l’acusen de masclista o “señorito andaluz”.
Bertín Osborne insulta Andreu Buenafuente
Ara a portada
Publicat el 22 de juny de 2016 a les 17:50
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Tot el que has de saber per assistir de públic al nou programa de Buenafuente a Terrassa
-
Cultura i mitjans MútuaTerrassa anuncia el guanyador del VIII Concurs de contes de Sant Jordi
-
Cultura i mitjans Improvisació, rock i música clàssica arriben a la Factoria Cultural de Terrassa
-
Cultura i mitjans Es manté el Pícnic Jazz de Terrassa malgrat les previsions de pluja