Del 26 d’abril al 15 de maig de 2014 tindrà lloc a la Sala d'Exposicions d'Amics de les Arts i Joventuts Musicals de Terrassa una nova exposició d'obres realitzades amb materials reutilitzats o de rebuig.
Bases per a la selecció d'obres
TEMA: Lliure
TÈCNICA: Lliure
NOMBRE D'OBRES: Màxim de 2 obres.
REQUISIT TÈCNIC INDISPENSABLE: Les obres han d'estar elaborades amb materials reutilitzats o de rebuig.
INSCRIPCIÓ: Gratuïta.
VENDA D'OBRA: Si es produeix la venda d'una obra i el creador és una persona associada a Amics de les Arts i Joventuts Musicals, rebrà íntegrament l'import de la venda. Si la persona no és sòcia, el 15% de l'import de la venda serà per a l'entitat, a fi d'eixugar les despeses produïdes per la convocatòria.
TRAMESA: Les obres hauran de lliurar-se a la secretaria de l'entitat (carrer de Sant Pere, 46, 1r pis, 08221 Terrassa) els dies 14, 15, 16, 22 i 23 d’abril, entre les cinc i les vuit. INFORMACIÓ QUE CAL ADJUNTAR: Nom i cognoms, e-mail, web o bloc (si s'escau) i telèfon. SELECCIÓ: Es comunicarà quins són els artistes seleccionats el 25 d’abril.
RECOLLIDA D'OBRES: Els artistes hauran de fer-se càrrec de la recollida de les obres durant els dies 16 i 23 de maig, a la secretaria de l'entitat (C/ Sant Pere, 46, 1r pis, 08221, Terrassa).
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de febrer de 2014 a
les 05:13
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
-
Cultura i mitjans
El 18è Festival TNT oferirà una vintena de propostes que conviden a la "resistència optimista"
