El portaveu de l'agrupació de Ciutadans (C’s) de Terrassa, Juan Jiménez Cárdenas, ha rebutjat la possibilitat que “el ple de l'Ajuntament pugui convertir-se en un camp de batalla aliè als interessos del municipi". A més, retreu al govern local que continuí sent complaent amb el procés independentista, que han engegat CiU i ERC.
“A Terrassa hi ha molt per fer per reactivar una economia que encara no dóna senyals clares de recuperació". Jiménez Cárdenas, que no ha deslligat al PSC del procés rupturista, ha assenyalat que “L'ambigüitat dels socialistes promou el projecte d'autodeterminació.”
El portaveu de C’s a Terrassa ha declarat que “el Dret a Decidir que defensem és el que té a veure amb les principals preocupacions dels terrassencs, com són la desocupació, les dificultats econòmiques i la regeneració d'un sistema polític que tapa les vergonyes".
C's veu el ple de Terrassa com un camp de batalla
Cultura i mitjans
El portaveu de Ciutadans exigeix al consistori que "es centri en allò que és important"
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de gener de 2014 a
les 08:45
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
-
Cultura i mitjans
El 18è Festival TNT oferirà una vintena de propostes que conviden a la "resistència optimista"
