Els terrassencs Doctor Prats estaran al cartell del festival GuitarBcn 2018, que aquest dissabte ha arrencat amb l'actuació de Jorge Drexler al Liceu. Els vallesans són els últims en entrar a la programació, juntament amb Future Islands, Marcel Lázara i Júlia Arrey, Fatoumata Diawara i Antonio Carmona. Actuaran el 10 de maig a la sala Barts.
Aquests artistes s'afegeixen als ja anunciats com Bob Dylan, Ringo Starr, el G3 de Joe Satriani amb John Petrucci i Uli Jon Roth, Deacon Blue, Benjamine Clementine, El Kanka, Rosario, Asaf Avidan, Maria Arnal i Marcel Bagés, entre d'altres. En aquesta edició d'enguany ja s'han venut més de 25.000 entrades i els organitzadors esperen arribar a les més de 60.000. El director del festival, Joan Roselló, ha destacat que aquesta edició presumirà de ser "la millor de la història" del certamen.
"Celebrem el millor GuitarBcn que hem fet mai perquè hem multiplicat tots els trets que conformen l'ADN del festival", ha subratllat Roselló, que també és el director de la promotora The Project, que organitza el festival. Roselló ha qualificat la programació del GuitarBcn 2018 de "poderosa, desacomplexada i descentralitzada que inclou concerts de molta qualitat i espais de proximitat, posant en valor els artistes emergents o els més llegendaris".
Així mateix, ha ressaltat la complicitat del festival amb el públic ja que el 90% d'ocupació mitjana en les darreres edicions "exigia una aposta seriosa". En aquest sentit, ha detallat que aquest any han destinat un pressupost d'1,8 milions d'euros per presentar un total de 38 concerts des de gener al juliol.
Doctor Prats, al cartell del Guitar BCN
Cultura i mitjans
Se sumen a una programació que també hi ha Bob Dylan, Ringo Starr i Future Islands, entre molts d'altres
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
29 de gener de 2018 a
les 11:42
Actualitzat el
29 de gener de 2018 a les
12:12
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
