El Banc de Proves escenifica l'acord entre Faktoria i CMT

Es dóna l'oportunitat a grups locals i emergents

Publicat el 07 de juny de 2012 a les 17:09
La casa de la música de Terrassa i la Faktoria han decidit unir forces per potenciar l'oferta musical de la ciutat. En virtut de l'acord, la CMT programarà tots els concerts que es faran a Faktoria i la comunicació d'aquests concerts es farà de manera conjunta tot i que serà la sala qui reunirà en tot moment la informació actualitzada dels concerts. La complicitat entre les dues entitats ja té un fruit palpable: el Banc de Proves d'aquest dijous a les deu de la nit. Tres grups emergents compartiran l'escenari de la Faktoria (de la Rasa). Els protagonistes de la vetllada musical gratuïta seran Rockitansky, un grup d'indie pop amb membres de Terrassa i Vacarisses, Pregnants, un grup rocker format per músics d'antigues formacions vallesanes i Médisson, un quartet power pop de Sabadell.

Aposta pels grups novells
El Banc de Proves és una iniciativa de la Xarxa de Cases de la Música de Catalunya (Mataró, Salt, Hospitalet, Manresa i Terrassa) a través de la qual es dóna l'oportunitat a grups locals i emergents (principalment de Terrassa i del Vallès Occidental) de fer un concert amb unes condicions tant tècniques com de producció totalment professionals.

Els grups no han de pagar la sala per tocar i, si volen, s'emporten a casa l'enregistrament amb àudio i video del seu concert. Paral·lelament, es fa un acompanyament al grup durant les proves de so d'una forma pedagògica per tal que coneguin les exigències del directe i els pugui servir per a properes actuacions