La criba per decidir els concursants de la nova edició d'Operación Triunfo (OT) del 2018 està a punt de finalizar. El Parc Audiovisual de Terrassa tornarà a acollir el concurs televisiu i aquests dies ja és l'escenari del càsting final per escollir els nous concursants del programa de TVE.
De les més de 16.000 persones d'arreu d'Espanya que es van presentar als càstings, el càsting final que s'ha fet aquests dies a Terrassa ha seleccionat a 48 dels 85 finalistes que hi han participat. D'aquests, aquest dijous hauran de fer l'últim esforç per formar part dels 18 concursants que participaran a la Gala 0.
La directora del càsting, Noemí Galera, ha agraït la participació de tots els finalistes, els ha felicitat pel seu talent, i els ha dit que aquells que no entrin al programa segueixin el seu camí.
L'edició passada, en el retorn a TVE després de 15 anys, ha estat un èxit, amb bones xifres d'audiència, la gala final, per exemple, va tenir un 30,8% de share. A més, l'aposta per les xarxes socials dels seus continguts ha permès arribar a una públic més jove, amb la qual cosa ha multiplicat el seu impacte. Un èxit que espren repetir en l'edició 2018 que és a punt de començar.
El càsting final d'«Operación Triunfo» es fa aquests dies a Terrassa
El Parc Audiovisual torna a acollir l'acadèmia i el plató del concurs televisiu
Ara a portada
Publicat el 30 d’agost de 2018 a les 14:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Tot el que has de saber per assistir de públic al nou programa de Buenafuente a Terrassa
-
Cultura i mitjans MútuaTerrassa anuncia el guanyador del VIII Concurs de contes de Sant Jordi
-
Cultura i mitjans Improvisació, rock i música clàssica arriben a la Factoria Cultural de Terrassa
-
Cultura i mitjans Es manté el Pícnic Jazz de Terrassa malgrat les previsions de pluja