El diumenge 23 de febrer, a les 11 del matí, s'ha programat una visita comentada al Cementiri Municipal de Terrassa.
El Cementiri Nou es comença a construir l’any 1928 i s’inaugura l’1 de novembre de 1932. Melcior Viñals i Muñoz, arquitecte municipal de Terrassa, és l’encarregat del projecte. S'hi troben elements arquitectònics, escultòrics i ornamentals, obra de reconeguts artistes com Lluís Muncunill, Frederic Viñals, Carles Armiño, Ferran Bach-Esteve, Josep Camí.
El cementiri és un espai amb un important patrimoni artístic i cultural que explica la història de la nostra ciutat i dels nostres avantpassats.
Durada: 1.30 h
Activitat gratuïta.
Informació i inscripcions al 93 739 70 72
El Cementiri de Terrassa, una obra d'art a l'aire lliure
Cultura i mitjans
Hi ha obres de Lluís Muncunill, Frederic Viñals, Carles Armiño, Ferran Bach-Esteve i Josep Camí
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
Publicat el
17 de febrer de 2014 a
les 09:06
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
