El Parc Audiovisual premia el film 'Moon' al festival de Sitges

El PAC ha patrocinat el reconeixement al millor disseny de producció al Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya

Publicat el 14 d’octubre de 2009 a les 18:46
El Parc Audiovisual va entregar diumenge el premi al millor disseny de producció del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, que es va celebrar la setmana passada a Sitges, a la pel·lícula Moon, del britànic Duncan Jones.

El film, que explica la vida d'un astronauta que viu sol a la Lluna, ha estat el gran triomfador del festival després de rebre també els premis a la millor pel·lícula, al millor actor (Sam Rockwell) i al millor guió (per Nathan Parker).

El PAC realitza una important promoció de la producció audiovisual a través de la generació d’activitats i col·laboració en jornades del sector, amb la seva infraestructura i serveis a l’audiovisual de Terrassa.

L’entrega del premi patrocinat pel Parc Audiovisual la va fer el regidor de Presidència, Imatge i Comunicació de l’Ajuntament de Terrassa, Jordi Ballart.