El terrassenc Kim Amate guanya el Premi Destino de literatura il·lustrada

L'il·lustrador ha competit amb dibuixants d'arreu del món amb el llibre 'La ventana infinita', amb text d'Andrés Pi

Publicat el 28 d’octubre de 2009 a les 23:23
El terrassenc Kim Amate ha guanyat el Premi Destino-Apel·les Mestres de literatura il·lustrada, dotat amb 4.500 euros, per les seves il·lustracions al llibre La ventana infinita, amb text del cubà Andrés Pi Andreu.

L'obra, que es publicarà al gener del 2010, ha estat escollida entre 25 títols procedents d'arreu de l'Estat, Estats Units i Anglaterra.

“Viure la incomunicació i els prejudicis pot dependre de ser a un costat o l’altre d’una finestra. Tanmateix, si aquesta finestra s’obre, la situació pot ser la contrària…”, L'obra il·lustrada per Amate parla de la història de dos nens que aprenen que l'amistat és una finestra que sempre ha de ser oberta, encara que, de vegades, faci por.

La ventana infinita és el primer treball d'il·lustrador de Kim Amate, que sempre s'ha dedicat a les arts gràfiques i al disseny.