Els Castellers acaben la diada amb dos castells de vuit

Els blauturquesa descarreguen el quatre i coronen el tres al Raval de Montserrat

Publicat el 03 de novembre de 2013 a les 14:20
Enfilant el tres de vuit Foto: J.M.O.

La Diada de la Colla dels Castellers de Terrassa ha acabat amb un regust agredolç. Els de la camisa blauturquesa han obert amb un quatre de vuit ràpid i impecable, un dels millors que se'ls hi ha vist descarregar al raval de Montserrat. Sense nervis, tot ha anat perfecte. Segurament, que no fos l'objectiu de la jornada ha ajudat.

En segona ronda els del carrer de Pasteur han afrontat el repte del tres de vuit. Tot anava com una seda. Tothom ha pujat com un llamp i s'ha carregat en un plis plas, però al sortir la canalla, una rebrincada als pisos superiors no s'ha pogut aturar.

La caiguda no ha estat massa dura, tot i que petites lesions en gent important han condicionat el final de festa. La torre de set prevista ha deixat pas al cinc de set, que s'ha completat cap a dos quarts i mig de dues. Els problemes de Miquel Nieto en un  peu han fet que el pilar de sis restés ajornat.

Resum de la jornada de la XXXIV Diada Castellers de Terrassa
Castellers de Terrassa: 4d8,3d8c,5d7,2p5
Bordegassos de Vilanova: 5d7,id4d8,id4d8,4d7a,p5
Castellers de Sabadell: 3d8,4d8,id2d7,2d7,p5