ARA A PORTADA
Publicat el 28 de maig de 2015 a les 14:16
Aquest dijous, els Minyons de Terrassa han donat a conèixer la seva nova campanya: "Som colla" amb la qual volen donar a conèixer l'entitat i ampliar així la massa que dóna suport o participa en les actuacions. Amb el repte de com «minyonitzar» Terrassa i compartir l’orgull de formar part activa de la pinya més potent fora de l’àrea tradicional dels castells, han publicitat un vídeo, locutat pel periodista egarenc Xavi Coral, a més de gràfiques per a premsa, pòsters, lones, merchandising, nou disseny del bus, i una campanya a la seva pròpia web i xarxes socials, tot amb l'objectiu de fer que els terrassencs se sentin més orgullosos de pertànyer a aquesta gran ciutat en la qual el món casteller ha arribat tan lluny.
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans El 18è Festival TNT oferirà una vintena de propostes que conviden a la "resistència optimista"
-
Cultura i mitjans La nova cançó de Miki Núñez de l'estiu: «Avui»
-
Cultura i mitjans Totes les activitats dels centres cívics de Terrassa durant aquest juliol
-
Cultura i mitjans El Cinema Catalunya de Terrassa ofereix dues sessions a la fresca al parc de Sant Jordi
-
Cultura i mitjans Dansa i teatre en català: l'aposta de la nova temporada de la Factoria Cultural de Terrassa
-
Cultura i mitjans Revetlla de Sant Joan a Terrassa 2025: programació i punts de venda de petards