Els museus de Terrassa, gratis un cap de setmana al mes

Aquesta iniciativa neix amb la intenció de fomentar la cultura, animar la ciutadania a visitar el patrimoni

Publicat el 07 de febrer de 2014 a les 06:22
Sant Pere des de la plaça del Rector Homs Foto: Toni Fages

A partir de febrer, el primer cap de setmana de mes es podrà gaudir d’entrada gratuïta a seccions del Museu de Terrassa : Casa Alegre de Sagrera, Castell Cartoixa de Vallparadís i Seu d’Ègara. Esglésies de Sant Pere.
 
Aquesta iniciativa neix amb la intenció de fomentar la cultura, animar la ciutadania a visitar el patrimoni i els museus de la ciutat i, més concretament, apropar-se al Museu de Terrassa.
 
El calendari fixat és:
1 i 2 de febrer
1 i 2 de març
5 i 6 d’abril
3 i 4 de maig
1 de juny
5 i 6 de juliol
2 i 3 d’agost
6 i 7 de setembre
4 i 5 d’octubre
1 i 2 de novembre
6 i 7 de desembre
 
A més, el Museu de Terrassa preveu algunes jornades de portes obertes al llarg de l’any, com per exemple la Fira modernista, Dia Internacional dels museus, Festa Major i Jornades europees de patrimoni a Catalunya.