La segona pàgina més visitada de cinema per a adults ha publicat un informe sobre les preferències dels seus usuaris per països, a més d'altres dades relacionades amb els hàbits de consum dels internautes.
De mitjana, els usuaris es queden 9 minuts i 20 segons a la pàgina cada cop que hi entren. Els que hi romanen més estona són els filipins, amb 12 segons i 45 minuts, seguits dels estatunidencs, amb 9 minuts i 51 segons. L'Estat se situa en el 17è lloc del rànquing i per sota la mitjana: 8 minuts i 4 segons.
El web també revela quines són les paraules o categories més buscades a l'estat espanyol. L'estrella de les cerques és Nacho Vidal, un dels "actors" amb més èxit a la pàgina. Per termes, aquests són els més buscats:
1. Spanish
2. Español
3. Teen
4. Mom
5. Squirt
6. Hentai
7. Anal
8. Casting
9 .Amateur
10. Masasage
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
04 d’abril de 2016 a
les 19:33
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
-
Cultura i mitjans
El 18è Festival TNT oferirà una vintena de propostes que conviden a la "resistència optimista"
