La plaça Vella es converteix en la major galeria d'art

Amics de les Arts va celebrar diumenge la Fira del Dibuix, amb més de 80 pintors vinguts d'arreu de Catalunya

Publicat el 05 d’octubre de 2009 a les 21:29
La Plaça Vella es va convertir diumenge en el particular Montmartre parisenc de Terrassa. Vuitanta-tres pintors exposaven les seves creacions enmig d'un públic multitudinari.

Més de cinc mil persones van passar durant tot el dia per l'indret per admirar i comprar alguna de les obres que els artistes,vinguts d'arreu de Catalunya -sobre tot de les terres de Girona-, exposaven a l'aire lliure.

El bon dia acompanyà, tot i que la crisi s'ha deixat notar. Aquesta és l'edició número 31 de la Fira del Dibuix, que organitza anualment l'entitat Amics de les Arts i també la fira en què menys participants hi ha hagut. Amb tot, el dia no va anar tan malament com s'esperaven alguns pintors, que van comprovar com molta gent s'animava a adquirir les seves obres.

Habitualment són més d'una norantena els artistes que s'instal·len en una de les trobades millor considerades en el món de l'art a Catalunya.

Enguany totes les obres estaven fetes amb aquarel·la i oli sobre tela, no hi havia cap dibuixant.
La plaça es va omplir d'art des de les nou del matí fins a les nou de la nit.