Una jove de Sevilla, Elsa Sarmiento, va denunciar, aquest dilluns, al seu Facebook les ferides que li van provocar unes sabates de Zara. La publicació que es va convertir en viral en poques hores va obtenir resposta de l'empresa, i fons del departament de comunicació de la marca han assegurat, al diari El País, que "les sandàlies compleixen tots els estàndards de seguretat".
Des de la firma van contactar amb l'afectada per demanar-li disculpes i fer-se càrrec de les sandàlies. Tal com expliquen des de l'equip de comunicació, "estudiaran les sandàlies de la jove per descartar que aquella unitat en concret tingués algun problema". Tot i això, Saramiento posarà una reclamació a l'OCU (Organització de Consumidors i Usuaris).
A més, la marca d'Amancio Ortega ha analitzat els models que encara tenen disponibles a la botiga i han confirmat que el producte "compleix els requisits de seguretat i de salut, i que per això no seran retirades". Les sandàlies estan fetes per poliuretà, el mateix material que la majoria d'altres dissenys de Zara.
Per la seva banda, Sarmiento ha declarat que a ella li agradaria que retiressin el producte "perquè a ningú més li passi el mateix". La noia, segons va publicar a les xarxes socials, només va fer servir el calçat tres vegades i que va ser l'última, el passat dissabte, quan li va encetar la pell. "Els peus van suar i el material de la part superior em va cremar d'aquesta manera tan esgarrifosa. No té cap tipus de lògica, ja que és un producte destinat a l'estiu i per tant, a la calor", va explicar.
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
17 de juny de 2016 a
les 18:38
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
