El proper diumenge dia 4 de maig, el Castellers de Terrassa actuaran a les Fires i Festes de la Santa Creu d’enguany, a Figueres, juntament amb la colla local i els Capgrossos de Mataró. A causa de diverses baixes pel pont de l’1 de maig, considerades claus en el tronc i a la pinya, els castells de vuit hauran d'esperar com a mínim una setmana més, tot i que als assaigs, es va avançant de manera ferma.
Per la colla blau turquesa, aquesta actuació ha de servir per consolidar encara més els castells de set fets fins al moment, lluny de casa, i continuar treballant amb diferent gent a diferents posicions. El 4 de 7 amb agulla i el 5 de 7 són dos dels més que possibles castells que Castellers de Terrassa podrà podran portar a plaça aquest cap de setmana. Juntament amb els Castellers de Terrassa, a plaça hi hauran els Castellers de Figueres i els Capgrossos de Mataró.
Els Castellers de Figueres estan realitzant el seu millor inici de temporada i ja han descarregat el 4 de 7 amb agulla, 3 de 7 i 4 de7 enguany. El 5 de 7 hauria de ser el proper repte i podria arribar aquest cap de setmana. Per la seva banda els Capgrossos de Mataró en la present temporada han realitzat el 2 de 7 i 4 de 8 com a millors castells. Podrien anar a per el 3 de 8 o intentar repetir algun d'aquests dos.
Les baixes fan ajornar els castells de vuit als Castellers de Terrassa
Cultura i mitjans
La colla blau turquesa actuarà a les Fires i Festes de la Santa Creu a Figueres
ARA A PORTADA
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
-
Política Terrassa alerta que el PLATER identifica fins a 40 vegades més sòl del necessari per a la fotovoltaica Redacció
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
Publicat el
02 de maig de 2014 a
les 17:01
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans
El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament
-
Cultura i mitjans
Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer
-
Cultura i mitjans
Marc Parrot, Au Rora i Àster protagonitzen la nova edició del cicle Viu la Veu a Viladecavalls
-
Cultura i mitjans
Atrapats en un crèdit a Terrassa
-
Cultura i mitjans
Diada històrica de Minyons, que tornen a ser colla de deu pisos
-
Cultura i mitjans
Terrassa acull una nova edició del concert solidari d'Oberts al Món amb el Cor Carlit Gospel
